Welkom op het forum van startpagina!

Dit forum staat op alleen-lezen. Je kan hier informatie zoeken en oude berichten terugvinden, maar geen nieuwe berichten plaatsen.

Meer informatie op airco.startpagina.nl

info over airco

Willem
14 Mei, 2007 21:47

Wie kan ons helpen,

Wij willen een airco aanschaffen voor onze huiskamer, de buitenunit kan prima op de buitenmuur geplaatst worden.

Het “enige” zou misschien de hoogte van de binnenunit kunnen zijn deze zou niet hoger mogen zijn dan 22 cm.

het gaat om een ruimte van ca 130 m3

Inmiddels weet ik dat we op energielabel moeten letten en dat ook japanse merken de voorkeur hebben.

Wie kan ons advies geven, of een goed adres voor een offerte? Wij wonen in de omgeving van Alkmaar/Heerhugowaard/PurmerendRotterdam

Alvast bedankt,

Willem

Bewerkt 22 Mei, 2009 22:06
robert m
14 Mei, 2007 22:02

beste willem je zou ook een vloermodel kunnen nemen als dat kan ze zijn volgens mij wel iets duurder dan een wandmodel .weet ik niet zeker hoor.

als je wil kan ik een prijs op geven ? daikin of fuji electric?

Willem
14 Mei, 2007 22:05

Het probleem is dat wij kantelramen hebben, en volgens mij moet er dan een slang naar buiten, vandaar de keus op een wandmodel.

Willem

robertm
17 Mei, 2007 17:58

hoi willem als je echt geen wand hebt waar een wandmodel kan kun je ook een flexmodel nemen deze kan op de vloer of tegen het plafond gemonteerd worden. .

ze zijn echter wel wat duurder dan een wandmodel

als je nog meer wilt weten lees ik het wel ik kan eventueel ook een ,

prijs opgave doen gr robertm

frank Hendrikx
24 Mei, 2007 14:53

probeer het eens bij airvisie.nl

romeo.mootoosammy
13 Mei, 2009 19:03

allea over airco van installatie tot sevice en reparatie

mk airco
22 Mei, 2009 22:06

Beste willem

Kijk eens bij www.budgetairco.nl

Daar staan een paar airco's op met complete prijzen tevens plaatsen wij ook fuji

Budget airco is een onderdeel van mk airco uit heerhugowaard